"Szürke" hétköznapok

A saját életemről írok, mindent őszintén, persze ezt bárki mondhatja... Saját magamnak írok, hogy hátha így össze tudom szedni a gondolataimat és átlátom hol mit rontottam el. A blog ötlete instruktoromtól jött, és ihletett a zalán féle blog ami kedvenc :D

Friss topikok

  • Oder Hano: @abdulesmia: Teljesen igazad van nem kesergek... de még nincs is vége a sztorinak...sőt most éppe... (2010.01.16. 12:28) Visszatekintés....
  • Oder Hano: Nincs semmi baj... csak vizsgaidőszak meg időhiány... megint vannak fejlemények... de ígérem 1-2 n... (2010.01.12. 11:22) Elnézést
  • .keisha.: Szerintem is teljesen egyértelmű volt már az elején is,hogy ha a csajt nem is,de a barátját,a bará... (2010.01.02. 13:14) .....
  • abdulesmia: Várjuk a mesét! (2009.12.27. 13:29) ....
  • Oder Hano: @aJeti: HEHE....szimatolok :D (2009.12.21. 12:49) Öröm és üröm

Linkblog

HTML

Folytatás 2...

2009.12.10. 00:17 | Oder Hano | 5 komment

 Huhh...nem is tudom hol kezdjem...most este kimentem unokatestvéremhez, hogy megigyunk 1-2 sört, amiből lett 5 és egy forintot nem költöttem mivel én csóró egyetemista vagyok, így a baráti társasága akik már mind kereső állampolgárok fizettek nekem, plusz még egyik munkatársa mondta száljak le eggyel hamarabbi megállóba és igyunk cseresznye pálinkát, tehát most azt sem tudom mit írok, mert azért picit spicces vagyok.

A csajt felhívtam és egyből levágta hogy ittam, mert hogy józanon csak akkor keresem amikor ő rámcsörög. Mint mondottam volt, barátom csaja...nos belebonyolódtam az ügybe rendesen. 3 hete megy egymás agyának a húzása, persze 2x együtt aludtam a csajjal de semmi nem történt. Nővérem tanácsára megfogadtam, hogy amíg nem zárja le a kapcsolatát addig meg sem csókolhatom...csak hogy nekem ez nagyon fontos és fáj mikor ott van mellettem a csaj és nem is csókolhatom meg...nah mindegy...talán holnap.

Sokat beszélgettünk és én elmondtam úgy érzem szeretem picit :D Persze ő egyből azzal jött,  hogy 2 hét alatt senki nem lehet szerelmes, én meg erre rákontráztam, hogy ezt meg honnan a büdös francból veszi...én tényleg úgy érzem hogy az vagyok. Ha nem akkor hát félreéreztem :D 

Holnap valószínűleg egy busszal megyünk haza a csajjal és megpróbálom úgy összehozni, hogy legalább egy csók legyen már ha a szüzességem nem adhatom neki...pedig megtenném és lenne is rá lehetőség...

Jah egyébként tudja rólam hogy szűz vagyok, és 2 évvel idősebb tehát lehet a tanítómesterem. Majd meglátjuk mi lesz ebből, de azért már jó lenne egyet .....ni.

:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oderhano.blog.hu/api/trackback/id/tr261587321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.10. 08:09:02

Ez a szót ki ne mond neki, hogy tanító mester, mert egyből a falnak fog rohanni. Ha netán oda kerültök, mindenképpen viselkedj úgy, mintha ez lenne a világ leg természetesebb dolga!!!! (csak azért mondom, mert tudom, hogy reagálnak a csajok ilyenkor)

Azért arra kíváncsi lennék, hogy a csaj, hogy gondol rád, mert ha nekem tetszik vki és ott fekszik mellettem, bármennyire is legyen kezdő az illető, ha ő nem akkor én csókolom meg.

domdodom69 (törölt) 2009.12.10. 10:29:47

nem szép dolog a megcsalás stb. de. meg kellene próbálni a csókot, hogy tudd, hogyan is álltok. mert ha részéről még csók sem, akkor a többi is felejtős. ha pedig ő is benne van, akkor talán tiszta vizet a pohárba.

egyébként pedig mindenki elkövet egy csomó hibát az elején, ezt nem nagyon lehet megúszni. de praktikus tanulni belőle...

Oder Hano 2009.12.10. 11:01:33

@Incifinci: @vagyok, aki vagyok...:
Természetesen a tanító mester csak poén volt...
A csókról...elmondtam neki hogy kicsit nehéz úgy vele lenni, hogy ne legyen semmi, és elmondta, hogy ő is így érez, csak ugye eddig még csak kerülgettük egymást folyamatosan, hogy melyikünk fog előbb lépni...ma vele utazom haza ha minden igaz, és meglátjuk mi lesz :) Majd este beszámolok.

Mary_N 2009.12.11. 19:09:56

@Incifinci: már csak azért is érdekes, hogy a csaj hogy áll hozzá, mert ha meg nem tetszene neki, akkor nem menne föl hozzá a koliba, hogy együtt aludjanak.

sing-lee 2009.12.12. 13:33:12

Lehetsz két hét szerelmes. Kimutatták, hogy egy pasinak negyven másodperc kell hogy beleessen egy nőbe, a többi rizsa, meg násztánc.
süti beállítások módosítása