"Szürke" hétköznapok

A saját életemről írok, mindent őszintén, persze ezt bárki mondhatja... Saját magamnak írok, hogy hátha így össze tudom szedni a gondolataimat és átlátom hol mit rontottam el. A blog ötlete instruktoromtól jött, és ihletett a zalán féle blog ami kedvenc :D

Friss topikok

  • Oder Hano: @abdulesmia: Teljesen igazad van nem kesergek... de még nincs is vége a sztorinak...sőt most éppe... (2010.01.16. 12:28) Visszatekintés....
  • Oder Hano: Nincs semmi baj... csak vizsgaidőszak meg időhiány... megint vannak fejlemények... de ígérem 1-2 n... (2010.01.12. 11:22) Elnézést
  • .keisha.: Szerintem is teljesen egyértelmű volt már az elején is,hogy ha a csajt nem is,de a barátját,a bará... (2010.01.02. 13:14) .....
  • abdulesmia: Várjuk a mesét! (2009.12.27. 13:29) ....
  • Oder Hano: @aJeti: HEHE....szimatolok :D (2009.12.21. 12:49) Öröm és üröm

Linkblog

HTML

Visszatekintés....

2010.01.16. 02:04 | Oder Hano | 2 komment

 Mint ígértem elmesélem hogyan zárult az óév és hogyan kezdődött az újév...ígéretemmel egy hetet csúsztam, de élni sem volt időm nem hogy még a blogom is írjam...

 

Kezdjük talán a legutóbbi bejegyzéssel...mint említettem volt kavarás...

30án este a csajtól kaptam egy sms-t hogy másnap beszélnünk kell reggel msnen, mert hallott dolgokat, meg van egy kis kavarás...gondoltam felhívom de nem tudtunk beszélni...tiszta ideg voltam reggelig, amikor is aztán végképp idegbeteg lettem. Furcsa dolgok derültek ki, sok mindent a fejemhez vágott a csaj, mert a pasija (ex-e de mostmár megint a pasija...de ezt később) mondott neki dolgokat, ő meg elkezdett hülyeségeket kitalálni, meg összeesküvés elméletet szőni. A lényeg...31én elmondtam neki egy dolgot amit titkoltam előle, ezen és az addigi sok-sok szarságon kiakadt és annyit mondott neki ebből elege van, csak idegesítjük egymást visszamegy az exhez... mondom oké de azért gondolja meg mit csinál. 31émet én úgy terveztem, hogy elmegyek a csajért és aztán együtt töltjük a szilvesztert...ebből az lett, hogy a pasijával volt. Én volt osztálytársamhoz egyik legjobb barátomhoz "kérezkedtem" be utólag bulizni... Alapból autóval indultam, gondoltam senkinek nem jó az, hogyha én iszok... aztána buliba megérkezve mondták, hogy vigyem haza az autót majd kijönnek értem, lesz fuvar...igyak...

Így is lett... egészen szomorú voltam a csaj miatt,  iszogattunk lazán, aztán testvérem telefonált, hogy a csaj a pasijával van egy kocsmába ami az én falumban van és ahol tesómék is buliztak...ekkor eldurrant az agyam, szóltam a két házigazdának, hogy nekem most rottyanás lesz...megértették. 20 perc alatt további fél liter Hp-t ittam meg, ami aztán a vesztemet okozta...nem emlékszem semmire, csak arra hogy megyek be a helyiségbe aztán képszakadás, ülök egy autóban egy táskát tartanak elém, aztán megint egy ugrás a kulcsot keresik a házunkhoz, képszakadás, fekszem az ágyamban... érzem hogy nővérem fogja a kezem, hallom, hogy egy mentős barátunk beszél hozzám és tesóm barátjának a hangját is hallom, de hiába nyitom ki a szemem nem látok. A mentős barát ellátott... ekkor még nem láttam magam... következő kép, hogy fekszem ismét az ágyamon és szüleim ülnek velem szemben holtravált arcal...ekkor már láttam is. Beszélgettem velük sokat, aztán mondtam menjenek vissza bulizni megleszek. 

Elseje reggel 9 óra. Felkelek, kimegyek a WC-re aztán megyek fürdőbe és akkor megláttam az arcom... a homlokom, az orrom az ajkam az orrom alatt az államon, és a nyakamon meg egy kis foltban a mellkasomon véres seb... elröhögtem magam, mentem gyorsan telóért megörökíteni magam...kimentem ebédlőbe anyáék ott ültek, BUÉKoltam aztán elnézést kértem hogy ennyire lerottyantam...elszívtam velük egy cigit (először hivatalosan :)) aztán beszélgettünk, hogy nem kellett volna így kikészítenem magam. Aztán délután jött a visszaemlékezés...vissza a buli színhelyére... meglepett arcok, hogy autóba mertem ülni, de már nem volt bennem alkohol...mert 31én este fél10kor már otthon voltam...aztán elmesélték, hogy képszakadásom után fél percel egy lépcső melletti szegélyre akartam fellépni, de nem sikerült belerúgtam és összezárt lábbal, kézletétel nélkül egy lépcsőre estem homlokkal tompítva a becsapódást, aztán gurultam volna tovább de ekkor a legjobb barátom és egyben házigazda is megfogott és visszahúztak...picit halálfélelmem volt mikor elmesélték. Nah de emlékezés tovább...nővérem elmesélte, hogy odament a csajhoz és a pasijához kiosztani a csajt...jogosan vagy nem jogosan hangzottak el durva dolgok, a pár elhagyta a kocsmát, tesóm meg picit kikészült idegileg mostanában miattam :S.

2.a....írt a csaj pasija hogy találkozzunk beszélnünk kell...mentem is a megbeszélt helyre megbeszélt időben ahol ő várt és a csaj, nah meg 2 haverunk (egyikük a volt legjobb barátom) és elbeszélgetés volt... a csaj elmondta, hogy ha nincs a titkolózásom meg sok sok félreértés most az én kezem szorongatná és nem a pasijáét... a pasijának nem tudom leesett e amit hallott. 

Csalódtam emberekben, nagyon sokmindenkiben pozitívan...kollektivan kiálltak értem nagyon sokan...szereztem egy új barátot is, aki próbált mindig is tanácsot adni, és neki és tesómnak köszönhetően jöttem helyre picit lelkileg...

Sok tanulsága van a szilveszternek... mindenki várja az éjfélt... valaki azért hogy az óév végetérjen, valaki azért hogy az újév elkezdődjön, de én akkor éppen valószínűleg álmatlan alvási szakaszban voltam...összegörnyedve az ágyamon, véresen, összetörve mind lelkileg és mind fizikálisan, de tanultam a hibámból picit, és tudom szerelmi bánatból soha nem szabad inni, mert csúnya vége lehet...Állítólag és mostmár biztosan is, óriási szerencse kellett, hogy se fogam se orrom nem tört, sem a nyakam. Egyenlőre legyen ennyi elég, a többit majd később mesélem...van még mit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://oderhano.blog.hu/api/trackback/id/tr341676042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abdulesmia 2010.01.16. 11:53:08

Akkor nézz úgy az új évre, hogy lezárod a múltat és nem keseregsz. Amiért meg megúsztad ennyivel a "rottyodat", nyugodtan összeteheted a két kezed. Jó úton haladsz a felnőtté válásban, ami nem azt jelenti, hogy elmúltál 18. Sok sikert!

Oder Hano 2010.01.16. 12:28:59

@abdulesmia: Teljesen igazad van nem kesergek... de még nincs is vége a sztorinak...sőt most éppen a folyatáson gondolkodom hogy írjam le :)...de a mai nap is zajlik még az élet... Rottyanás...igen azt mondták egy pár Miatyánkot elmondhatok nyugodtan hogy így megúsztam... felnőtté válás...soha nem gondoltam hogy a 18.év betöltése tenne valakit felnőtté...teszi inkább a mentalitás, a cselekedetek meg sok sok meghatározó dolog.
süti beállítások módosítása